Monday, 28 October 2013

Apa kata mereka tentang SET CANTIK SHAKLEE

"Dulu muka comot dan kusam, baru sebulan ambil VIT E, B COMP dan VIT C muka semakin berseri. Eye bag pun semakin berkurang. Teruja dengan perubahan ini sebab ramai yang tegur.Kulit pun semakin lembut"...kata Juju Comey

Photo: TESTIMONI SET CANTIK
===============
"Dulu muka comot dan kusam, baru sebulan ambil VIT E, B COMP dan VIT C muka semakin berseri. Eye bag pun semakin berkurang. Teruja dengan perubahan ini sebab ramai yang tegur.Kulit pun semakin lembut"...kata Juju Comey

Tak teringin ke nak CANTIK dan MUKA BERSERI2?? Kalau nak, cubalah set ni. Berminat pm Dilla 0197270181 
"Dulu nk pi mane2, paling x pun mesti nk touch up sikit muke ni.skang x payah nk berbedak bagai. neutral face.Tapak kaki pun dah x de pecah2 lg." Baru sebulan ambil Shaklee VIT E,B COMPLEX dan GLA- Nurmi Hidayah
  
"Xnak xplain byk coz sendiri dah cuba n dah dpat hasilnya..Mmg tbaik...Mmg gojes..."-Sha Shaaz


"Dulu saya comot je. Muka tak berseri. Sekarang tidak lagi. Muka semakin berseri,jeragat mula pudar dan kulit cantik serta lembut.Tiada lagi kulit kering"- Dilla 
 Tak nak ke rasa perubahan macam mereka rasai. Tak cuba tak tahu, dah cuba pasti jatuh cinta. Lepas tu tak akan pandang yang lain lagi. Cubalah..

Berminat hubungi:
DILLA Sms/Whatsup 019-7270181
Shaklee ID 892145 
dan LIKE PAGE Danish Mama Shoppe

Follow Me